poniedziałek, 31 października 2011

Tutorial na truskawkowe kolczyki. :)

Cześć. :)

Po spodem instrukcja, jak zrobić kolczyki- truskawki. (Jeżeli chcecie jakąś instrukcję z moich wyrobów, które możecie zobaczyć po prawej stronie, piszcie)

Truskawki:
-Na początek bierzemy czerwoną modelinę formujemy 2 kulki w kształt truskawki:







-Robimy dwa takie kształty:


- Teraz, bierzemy zieloną modelinę, robimy listki:



Sorry za jakość, zdjęcia robione kamerką.

Robimy listki doczepiamy (ja zrobiłam po cztery na jedna truskawkę) do truskawek i robimy delikatnie kreski na listkach.



- Teraz bierzemy wykałaczkę i nakłuwamy truskawki pod kątem.



- Następnie wbijamy na czubku truskawek igły, pieczemy i malujemy lakierem. :)

A oto moje truskawki przed upieczeniem:



To tyle :)

7 komentarzy:

  1. Hej. Jestem Oldzia z zapytaj.com.pl . Podałaś mi nazwę swojego bloga w moim pytaniu. Widzę, że dopiero zaczynasz i mam zamiar zaglądać tu częściej ? Dałabyś tutoriale na te misie i pączki ? Bardzo mi się podobają, szczególnie te misie ;) Zajrzę jutro i mam nadzieję, że będzie nowa notka ;) Proszę jeszcze raz o tutoriale ^^ Papa

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej.
    Ciesze się że się podobają :). Mogłabym prosić o numer gg. jeśli masz?
    tutoriale postaram się dodać tylko, że będę omawiała każdy krok i rysowała poszczególne kroki w paincie bo po co mam robić drugą parę i nie mam na razie modeliny (odpowiednich kolorów :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nr gg podam Ci na zapytaj bo jak ktoś tu zobaczy to będzie do mnie pisać x.x

    OdpowiedzUsuń
  4. Heeej ! Słuchaj,mam pytanko. Gdzie kupujesz modelinę bądz fimo ? Na necie ? Bo ja sama robiłam takie z modeliny,ale chyba jakaś badziewna ta modelina była ;/ Nie chcę Ci robić konkurencji czy coś XDDD Po prostu zobaczyłam,że to bie to ładnie wychodzi,i tak jakoś XD
    Pozdrawiam :3
    P.S. O Twoim blogu dowiedziałam się z BRAVO,świetna reklama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej ;)
      ja kupuję zwykłą w papierniczym firmy "Mona" nie jest ona świetna a fimo kupuje się w empiku na sklepikdlawas lub allegro w najnowszej notce jest opisane ;)

      Usuń
  5. Hej ! Mam pytanko : używałaś modeliny 'Astra' , jeśli tak ,to czy jest dobra ? Bo ja chce zacząć robic właśnie takie rzeczy z modeliny i potrzebuje jakiejś rady ; )
    Z góry dzięki za każdą odpowiedź !

    OdpowiedzUsuń
  6. sorki, jak dla mnie te twoje kolczyki nie wyglądają ładnie..

    OdpowiedzUsuń