sobota, 28 stycznia 2012

Delfin w komórce

Hej :)


Przedstawiam wam moją "świetną" modelinę, z której chciałam zrobić ciasto, no ale muszę zrobić z innej bo z tego chyba nic nie wyjdzie:



Tak wiem wygląda jak ... kupa ładnie mówiąc O.o.
Zauważyłam, z nią się tak robi kiedy mieszam kolory i zostawię na parę dni. Ze zwykłą się tak nie robi.
Przechodząc do tematu, tydzień temu zrobiłam delfinka zawieszkę na imieniny cioci. Zapomniałam zrobić zdjęcia, kiedy byliśmy już u babci zrobiłam Mamy komórką no i teraz czekam aż mi Tata zgra zdjęcie na kompa bo się nie można doprosić. Bądźmy w nadziei, że dzisiaj pokaże się na blogu ;D.

3 komentarze:

  1. mam tak samo, chcę zrobić boski kolorek, a wychodzi .. gówno, dosłownie ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. taa całe biurko w takich okruszkach i nie da się zlepić bo się łamie albo są grudki

    OdpowiedzUsuń