środa, 14 marca 2012

Baranek Shaun xD

Cześć ;D
Dawnooo nie piałam (14 lutego O.o). Tak też z modeliny nic nie zrobiłam.Mam dużo nauki -.-, chcę jechać na wakacje na obóz jeździecki i szukam cały czas, nie mogę się zdecydować ;D. A mobilizacją do napisania notki była wiadomość, że ukazali mojego bloga w gazecie "Bravo" ;D. Napisałam do redakcji o moim blogu, ale nie wiedziałam, że to opublikują ;D. Będę miała więcej czytelników <cwaniak>. A przechodząc do tematu to zrobiłam ostatnio tak przeze mnie lubianego Baranka Shauna. Zrobiłam go z 3 tygodnie temu, ale dalej nie jest upieczony. Oto oryginał:

Często robi taką minę:





Co mi przypomina trollface xd:


A mój baranek Shaun wygląda tak:



^^






8 komentarzy:

  1. masz talent , znalazlam twoj blog w bravo :)
    dodaje twoj blog do polecanych jesli pozwolisz , a ja zapraszam do siebie :http://uciekasz.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci szczerze, że Twoja biżuteria jest nieprofesjonalnie wykonana. Szczególnie tam gdzie z torcika wychodzi długi haczyk. Znam parę osób, które robią naprawdę świetną biżuterię z modeliny, a w Twojej wstyd by było chodzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypierdalaj z tego bloga jak coś ci się nie podoba. Jesteś chujem, ona robi najlepszą biżuterię z modeliny jaką widziałam. Ona ma talent a ty jej zazdrościsz, więc nara mi z tąd.

      Usuń
    2. Talent? Zapraszam na bloga Tynki. Moje pierwsze pracę są ładniejsze ..

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. na szczęście jestem innego zdania i nie wstydzę się mojej biżuterii jestem dumna bo robię to sama i podoba mi się to ;] ludzie którzy robią to bardzo dokładnie pracują nad tym już parę lat a ja to robię od od 5 miesięcy wiec jestem zadowolona z efektów ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. zrób św mikołaja

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrób mi kolczyki troll face proszę Natalia

    OdpowiedzUsuń